Studenac je na ljeto odlučio uvesti loyalty karticu koja članovima nudi posebne pogodnosti poput nižih cijena. Loyalty kartice nisu novina u području maloprodajnih lanaca, ali Studenac je i dalje uspio napraviti kreativno marketinško rješenje jednostavnim izborom naziva kartica. Kartica za pogodnosti nazvana je ”Cool kartica” čime je postignut dvostruki efekt – kartica zvuči ”cool” i privlačno, a istovremeno je naziv idealan za ljetno vrijeme u kojem ljudi traže osvježenje i nastoje se rashladiti.

 

Kako bi se dodatno promovirala nova usluga, uz izradu kartice uključen je poklon dobrodošlice, a vrjedniji pokloni dobivali su se što se prije napravi kartica kako bi se potaknulo prolaznike na djelovanje u kratkom roku.

Novu uslugu bilo je potrebno razglasiti, ali i educirati prolaznike o korištenju Cool kartice i poklonima dobrodošlice, stoga su za outdoor oglašavanje odabrane Hodajuće reklame.

Kampanja se provodila u Zadru, Splitu i Dubrovniku, a kretanjem po najfrekventnijim lokacijama u gradskim jezgrama u kratkom roku informiran je izrazito velik broj ljudi. Interaktivnost promotora izvrsno je poslužila u svrhu edukacije prolaznika, a visoka vidljivost hodajućih reklama doprinijela je privlačenju novih kupaca.

Konačni učinak promocije je peteroznamenkasti porast broja novih loyalty članova, odnosno korisnika Cool kartice i izrazito pozitivne reakcije prolaznika koji su u Studenac dolazili već spremni i educirani o svim pogodnostima.