Uslijed dolaska brojnih novih posjetitelja u Hrvatsku, ljeti dolazi do drastičnih izmjena u snazi brendova, što se poajviše odražava na retail sektor. Studenac je najveći maloprodajni lanac na Jadranu i jedan od vodećih u Hrvatskoj s preko 1000 poslovnica.

Velika dostupnost poslovnica i moderna ponuda, naročito u urbanim poslovnicama, čine ovaj lanac atraktivnim domaćoj publici. Međutim, velik broj posjetitelja Hrvatske nije još upoznat s lancem Studenac i njihovom ponudom, zbog čega je bila potrebna velika ljetna brand awareness kampanja.

Kampanja je aktivirana duž cijelog Jadrana na nekim od najatraktivnijih lokacija koje su uključivali podjednako i gradske jezgre i plaže. Konkretno, kampanja je aktivirana u Dubrovniku (centar i plaža Sunset), na Gradskoj plaži u Makarskoj, u Splitu na području trajektne luke, autobusnog kolodvora i Rive, ali i na plaži Žnjan, u Šibeniku (centar), Zadru (plaža Borik i centar) u Rijeci na plaži Žurkovo te u Puli u centru i plažama.

Glavna komunikacijska poruka ove brand awareness kampanje bila je “Just around the corner” čime je turistima jasno iskomuniciran visok broj poslovnica te da Studenac mogu pronaći gdje god se našli za sve svoje potrebe.

Plakati su dizajnirani na engleskom jeziku, a i promotori su selektirani za kampanju na temelju znanja engleskog jezika čime je postignuta učinkovita komunikacija s ciljanom skupinom turista. Lokacije su se pokazale izvrsnim odabirom za targetiranje turista te je zahvaćen visok postotak turista u odnosu na domaće stanovništvo za vrijeme kampanje.

Kampanja je dodatno obogaćena podjelom informativnih letaka s ukratno prezentiranom ponudom Studenca, ali i QR kodom koji je vodio na mapu poslovnica kako bi turisti u svakom trenutku mogli pronaći najbližu poslovnicu.

Kampanja je aktivirana u najboljem terminu u sezoni, u periodu od 15.07.-15.08., u frekvenciji od 3x tjedno simultano na svim lokacijama. Za vrijeme kampanje podijeljeno je preko 50.000 informativnih letaka te je u odnosu na broj podijeljenih letaka zabilježena zadovoljavajuća frekvencija QR skenova što upućuje na uspješnost kampanje.

Nakon uspješne ljetne sezone, Studenac je svoju mrežu proširio s gotovo 400 novih poslovnica kroz samostalna otvorenja i preuzimanja ostalih lanaca te ovu sezonu dočekuje kao jedan od uvjerljivo najjačih trgovačkih lanaca u cijeloj Hrvatskoj.