Studenac, najveći maloprodajni lanac na jadranskoj obali i među vodećima u Hrvatskoj, ove godine započeo je širenje i u Zagrebu. Do sada je otvoreno već 6 poslovnica, a većina ih je smještena u samom centru Zagreba na najatraktivnijim lokacijama.

Kao novi lanac koji nije do sada bio pretjerano poznat stanovnicima Zagreba, potrebno je bilo kroz različite promotivne akcije potaknuti kupce na dolazak u Studenac ne samo povodom otvorenja, nego i na tjednoj razini.

U svrhu privlačenja kupaca, Hodajuće reklame angažirane su na tjednoj razini u svrhu promocije novih akcija svakog ponedjeljka. Osim redovnih akcija u trgovini, posebne akcije mogu se pronaći na ekskluzivnim letcima koje dijele isključivo naši promotori što omogućava lakše praćenje rezultata kampanje.

Kretanjem u krugu poslovnica zahvaćaju se prolaznici za koje je najveća vjerojatnost da će posjetiti Studenac, naročito potaknuti akcijama na letku. Osim ekskluzivnih popusta, promotivne ponude uključivale su gratis proizvode uz potrošeni iznos, combo akcije i nagradne igre poput kola sreće.

Dio promotivnih ponuda odnosio se isključivo na učenike, pri čemu su Hodajuće reklame poslužile za učinkovito targetiranje područja oko škola, prvenstveno u Križanićevoj ulici u neposrednoj blizini poslovnice Studenca na adresi Kneza Mislava 1.

Kroz aktivacije putem Hodajućih reklama, prolaznici svaki tjedan mogu saznati nove akcije i dobiti ekskluzivne letke te iskoristiti popuste, a istovremeno se znatno povećava vidljivost Studenca i prepoznatljivost brenda na svim lokacijama na kojima se trenutno nalaze poslovnice.

Do sada je kroz akcije ponedjeljkom i ostale combo i push akcije kroz 4 mjeseca aktivacija podijeljeno preko 25.000 letaka i privučeni su brojni novi kupci u sve poslovnice obuhvaćene akcijom.