Foodie je skup restorana brze hrane koji nemaju u ponudi samo klasična brza jela, nego i skuhanu hranu i specijalitete iz različitih kuhinja, a sve po pristupačnim cijenama. Smješteni su u shopping centrima, njihovi dnevni meniji i bogata ponuda jela mogu zadovoljiti sve one koji su u potrazi za brzim i ukusnim obrokom, a time su i idealna destinacija za turiste na ljetovanju.

Upravo na turiste bila je usmjerena i njihova kampanja kojom su promovirali dnevne menije po povoljnim cijenama u poslovnici u pulskom Max City-u. Cijeli plakat bio je na engleskom jeziku kako bi se što bolje zahvatila ciljana publika, uključujući i istaknutu cijenu dnevnog menija koja je bila izražena u eurima.

Kako bi se postigla što veća vidljivost, naročito kod ciljane skupine stranaca, Food City je odlučio iskoristiti lokacijsku fleksibilnost hodajućih reklama i kampanju aktivirati na plažama u okolici Pule u jutarnjim satima.

Rezultati

Promotori su u kampanji dijelili i vouchere kojima su označavali popust prilikom dolaska u restoran. Većina kupača j