U sklopu velike nacionalne kampanje ”Shop like a local” koja je imala za namjeru podizanje svijesti o Konzumovom brendu kod stranih turista i privlačenje turista u Konzumove poslovnice, kao jedan od OOH kanala odabrane su Hodajuće reklame.

Sama kampanja imala je jednostavnu i vrlo jasnu komunikacijsku poruku koja kod turista može izazvati snažnu reakciju. Uostalom, pojedini turisti dolaze iz predjela koji su i sami turistička odredišta u većoj ili manjoj mjeri, a svi su već dobro upoznati s tim da različita pravila vrijede za lokalno stanovništvo i za turiste, te da često cjenovno lošije prođu slabije upoznati turisti. Upravo stoga porukom ”Shop like a local” odaje se dojam sigurnosti i ističe se pozicija Konzuma kao prvog odabira domaćih kupaca.

Iako su kampanjom dominirali i veliki billboardi postavljeni na nekoliko lokacija diljem ciljanih gradova i prometnica, postojala je potreba za oglašavanjem u gradskim jezgrama koje su najpopularnije turističke destinacije. U tu svrhu odabrane su Hodajuće reklame upravo zbog svoje dostupnosti i mobilnosti. Na taj način, Konzum je ostvario prisutnost na svim najatraktivnijim turističkim lokacijama u Istri, Kvarneru ali i u Splitu. Kampanja je provedena u Splitu, Umagu, Rovinju, Poreču, Medulinu, Puli i Vrsaru.