Pappar bistro&bar smjestio se u Bundek Centru, na atraktivnoj lokaciji u blizini mnoštva poslovnih objekata, ali i najvećeg parka u Novom Zagrebu, Bundeka. Dolaskom toplijeg vremena, upravo park Bundek iskorišten je za vikend promociju bistroa putem Hodajućih reklama.
Cilj kampanje
Kampanja je započela u ožujku i originalno je pokrenuta na mjesec dana, svaki vikend. Pappar je u ponudu uveo Burger dan, u sklopu kojeg svake nedjelje vrijedi akcijska ponuda: Pappar Burger uz 5th Element ABA pivo ili Coca Colu po cijeni od 50 kuna.
Uz promoviranje ove ponude, naši promotori su na Bundeku dijelili i kupone za besplatan kolač u sklopu akcije ”Slatka nedjelja u Pappru”. Besplatan kolač mogao se dobiti isključivo uz predočenje kupona koji su dijelili samo naši promotori.
Praćenje kampanje
S obzirom na to da su gosti dolazili s kuponima koje su dobili na promociji, klijent je mogao izravno pratiti rezultate kampanje i koliko je gostiju stiglo.
Ovo je omogućilo jednostavan način praćenja učinkovitosti promocije i mjerenje uloženog/dobivenog.
Na temelju praćenja rezultata, kampanja je vrlo brzo produžena i kroz cijeli travanj, ali i sve do kraja lipnja, pri čemu su dobro iskorištena i različita događanja.
Prvi na redu bio je WRC Croatia koji je privukao velik broj posjetitelja na područje oko Bundeka i u samom parku jer je servisni park bio na obližnjem Velesajmu.
Nakon toga Flora Art pretvorio je Bundek u još atraktivniju lokaciju, a dolaskom još toplijeg vremena u svibnju i lipnju na Bundek je dolazilo sve više i više posjetitelja.
Zašto je kampanja bila uspješna?
Kampanja je imala izrazito visok učinak na privlačenje gostiju u restoran zbog nekoliko ključnih razloga.
Prvi je naravno izvrsno pogođena lokacija, koja uz to što je u neposrednoj blizini samog bistroa, uvijek privlači visok broj prolaznika koji često provode mnogo vremena u parku te posjećuju ugostiteljske objekte. Vikendom prolaznici u parku imaju visoku motivaciju odmoriti i popiti kavu ili pojesti ručak.
Drugi faktor je izvrsna vidljivost Hodajućih reklama, koje se naročito ističu u parku gdje nema drugih oglasnih površina, i gdje su ljudi opušteniji i bolje primaju oglašivačke poruke. Postoje prolaznici koji nisu dobili kupon, ali i oni su zamijetili reklamu i njihova svijest o postojanju samog restorana je povećana. Time promocija ima dvostruki efekt – brand awareness i interaktivno-prodajni efekt.
Treći razlog je veće spomenuta interaktivnost koja je jedinstvena za medij Hodajućih reklama kad je riječ o oglašavanju. Naši promotori prilazili su prolaznicima, dijelili ekskluzivne kupone, davali upute do bistroa i objašnjavali prolaznicima akcije i ponude koje ih očekuju. Vjerodostojna ponuda, jednostavan dizajn kupona i lokacija koja je vrlo blizu u konačnici su dali dodatne rezultate.
Rezultati
Kombinacija svega ovoga dovela je do toga da se u Pappru često nedjeljom tražilo mjesto više i da je kampanja uspješno provedena kroz period od četiri mjeseca uz izvrsne rezultate. Hodajuće reklame pokazale su se idealnim medijem za ugostitelje i privlačenje gostiju u restoran.
Kako postići slične rezultate?
Ako ste vlasnik ili vodite ugostiteljski objekt, uvijek je moguće postići dodatne rezultate i privući nove goste uz Hodajuće reklame. Jednostavna mjerljivost i analitika, visoki omjer uloženo/dobiveno i lokacijska fleksibilnost je ono što medij čini izvrsnim za nove goste. Isprobajte i vi!