Trgovački lanac Studenac jedan je od vodećih maloprodajnih lanaca na području Istre i Dalmacije s preko 400 prodavaonica, a originalnost oglašivačke komunikacije zasigurno je pridonijela navedenom uspjehu.

Studenac je prošlog ljeta odlučio iskoristiti plaže za promoviranje ponude u svojim trgovinama. Na taj način, iskorištava se optimalan moment za oglašavanje, jer turisti nerijetko ogladne na plažama i u potrazi su za brzim obrokom ili osvježenjem.

Također, turisti na plažama su opuštenog raspoloženja i puno više su otvoreniji za komunikaciju. U odnosu na oglašavanje na standardnim površinama i rutama u gradovima, na plaži zaista kao da ne postoji vremensko ograničenje za interakciju jer posjetitelji nigdje ne žure.

Kako je zakup medija na plažama obično problematičan i nema mnogo dostupnih oglasnih površina za vanjsko oglašavanje, a i sam zakup takvih površina generira impresije na samo određene periode dana kada će posjetitelji vidjeti površinu, dok je ostatak dana i noći plaža prazna.