Iskoristite najbolji period za OOH oglašavanje u Hrvatskoj!
100%
Pokrivenost teritorija Hrvatske
Kao izrazito turistička zemlja, Hrvatska je prepuna turističkih lokacija koje u ljetnim mjesecima mjesečno privlače preko 100.000 posjetitelja, stoga će broj ljudi na ulicama biti znatno veći nego u ostatku godine.
UOČLJIVOST
Hodajuće reklame brže se primjećuju i više pamte u odnosu na statične plakate.
DOSTUPNOST
Aktivacija u roku od 48h u cijeloj Hrvatskoj.
MJERLJIVOST
Mjerite poglede i analizirajte rezultate.
INTERAKCIJA
Neka prolaznici dobiju dodatne odgovore.
Najbolje ljetne lokacije
Kao izrazito turistička zemlja, Hrvatska je prepuna turističkih lokacija koje u ljetnim mjesecima mjesečno privlače preko 100.000 posjetitelja, stoga će broj ljudi na ulicama biti znatno veći nego u ostatku godine.
![studenac](http://www.hodajuce-reklame.hr/ljeto2020/wp-content/uploads/2020/03/studenac.jpg)
Top gradovi
![Zagreb-1-1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/12/Zagreb-1-1-800x800.jpg)
ZAGREB
Najatraktivnija ruta u Zagrebu. Broj prolaznika doseže i preko 250.000 dnevno.
Dolasci lipanj-rujan: 265.000
Noćenja lipanj-rujan: 1.388.000
1.835
broj impresija po satu*
*Mjerenje: Importane Galleria, Trg bana Jelačića
![split](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/10/split-800x800.jpg)
SPLIT
Oglašavajte u centru Splita i ostvarite izuzetan doseg u premium zoni.
Dolasci lipanj-rujan: 640.000
Noćenja lipanj-rujan: 2.000.000
1.740
broj impresija po satu*
*Mjerenje: Marmontova ulica
![zadar-1-1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/12/zadar-1-1-800x800.jpg)
ZADAR
Najatraktivnija premium ruta u Zadru. Postignite visoku vidljivost.
Dolasci lipanj-rujan: 394.000
Noćenja lipanj-rujan: 950.000
1.580
broj impresija po satu*
*Mjerenje: Široka ulica
![dubrovnik-1-1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/12/dubrovnik-1-1-800x800.jpg)
DUBROVNIK
Premium ruta u Dubrovniku koja garantira izuzetno visok broj impresija i sjajnu target skupinu.
Dolasci lipanj-rujan: 847.000
Noćenja lipanj-rujan: 2.780.000
1.980
broj impresija po satu*
*Mjerenje: Stradun
![zoo-city-pula](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/03/zoo-city-pula.jpg)
PULA
Najfrekventnija premium ruta u Puli.
Vrlo visok broj prolaznika.
Dolasci lipanj-rujan: 343.000
Noćenja lipanj-rujan: 1.767.000
1.440
broj impresija po satu
![pevex-rijeka](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/03/pevex-rijeka.jpg)
RIJEKA
Najprometnija ruta u Rijeci.
Preko 50.000 prolaznika dnevno.
Dolasci lipanj-rujan: 95.000
Noćenja lipanj-rujan: 254.000
1.360
broj impresija po satu
![tommy-makarska](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/03/tommy-makarska.jpg)
MAKARSKA
Premium ruta u Makarskoj koja garantira
visok broj impresija.
Dolasci lipanj-rujan: 222.000
Noćenja lipanj-rujan: 1.350.000
1.320
broj impresija po satu
![ccc-porec](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/03/ccc-porec.jpg)
POREČ
Garantiran visok broj impresija u premium
zoni u Poreču.
Dolasci lipanj-rujan: 395.000
Noćenja lipanj-rujan: 2.565.000
1.515
broj impresija po satu
![eurospin-rovinj](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/03/eurospin-rovinj.jpg)
ROVINJ
Ostvarite visok broj impresija u premium zoni u Rovinju.
Dolasci lipanj-rujan: 500.000
Noćenja lipanj-rujan: 3.198.000
1.900
broj impresija po satu
![dm-sibenik](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/03/dm-sibenik.jpg)
ŠIBENIK
Najprometnija ruta u Šibeniku.
Dolasci lipanj-rujan: 265.000
Noćenja lipanj-rujan: 1.388.000
1.315
broj impresija po satu
![slatinska-banka-osijek](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2022/03/slatinska-banka-osijek.jpg)
OSIJEK
Oglašavajte u najvećem gradu u Slavoniji.
Dolasci lipanj-rujan: 15.000
Noćenja lipanj-rujan: 30.000
1.235
broj impresija po satu
VISOKA PLATEŽNA MOĆ
Iskoristite navike potrošača
U ljetnim mjesecima u gradovima je povećan broj turista i ljudi na odmoru, koji manje koriste tehnologiju i klasične medije poput televizije, a češće su i duže na otvorenom, pa raste učinkovitost OOH medija oglašavanja, poput hodajućih reklama.
![foodie3](http://www.hodajuce-reklame.hr/ljeto2020/wp-content/uploads/2020/03/foodie3.jpg)
![plaze](http://www.hodajuce-reklame.hr/ljeto2020/wp-content/uploads/2020/03/plaze.jpg)
ISKORISTITE MOĆ LOKALNOG
Iskoristite lokacijsku dostupnost
Kao izrazito turistička zemlja, Hrvatska je prepuna turističkih lokacija koje u ljetnim mjesecima mjesečno privlače preko 100.000 posjetitelja, stoga će broj ljudi na ulicama biti znatno veći nego u ostatku godine. S obzirom na karakter hrvatskih gradova, većina posjetitelja posjećuje stare gradske jezgre, koje su ujedno često i centar zbivanja i života lokalnog stanovništva, ali su u njima klasični OOH oglašivački mediji često slabije dostupni.
SAMO NAJBOLJI TERMINI
Dark Mode
Dark mode nudi vidljivost hodajuće reklame i tijekom noćnih sati. Iskoristite ljetne večeri s velikim brojem ljudi na ulicama za učinkovitu i vidljivu promociju.
![konzum-split](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/04/konzum-split.jpg)