Parkovi
Oglašavajte u parkovima na lokacijama s najvećim brojem prolaznika ljeti!
![jarun1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/05/jarun1.jpg)
Jarun
Poslije posla ili škole, jedno od omiljenih mjesta za odmor i rekreaciju. Mnogi će prepustiti misli uživanju u poslijepodnevnom suncu i jezeru, a oni kojima je jako vruće, osvježit će se na jednoj od plaža.
![bundek1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/05/bundek1.jpg)
Bundek
Bundek predstavlja najveći park u novom Zagrebu, a uz umjetno jezero posebno je popularan u ljetnim mjesecima. Na Bundeku su također smješteni i ugostiteljski objekti i parkovi za djecu, stoga je omiljena destinacija obiteljima, a uz odvojene staze privlači brojne ljubitelje sportskih aktivnosti i zdravog života.
![maksimir1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/05/maksimir1.jpg)
Maksimir
Park Maksimir najpopularniji je zagrebački park, a smješten je kraj dvije izrazito atraktivne destinacije – nogometnog stadiona Maksimir i Zoološkog vrta. Upravo je idealna lokacija za sve obitelji s djecom i turiste, a u njemu zabavu pronalaze brojni ljubitelji sporta i prirode i vlasnici kućnih ljubimaca.
![zrinjevac1](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/05/zrinjevac1.jpg)
Zrinjevac
Ovaj park je nezaobilazan dio svakog posjeta centru Zagreba. Omiljena destinacija za popodnevne šetnje. Jedno je od najromantičnijih zagrebačkih odredišta.
![park01](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/05/park01.jpg)
Prihvaćanje poruke
Posjetitelji parka su u opuštenom stanju i njihova kretnja je sporija nego uobičajeno. Otvoreniji su za interakciju i puno bolje prihvaćaju oglašivačke poruke.
Iznenadite ciljanu skupinu
U parkovima ne postoji ili postoji jako malo oglasnih površina i posjetitelji ne očekuju reklamne poruke. Faktor iznenađenja u značajnoj mjeri povećava vidljivost hodajuće reklame.
![park02](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/05/park02.jpg)
![park03](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2020/05/park03.jpg)
Boravak na otvorenom
Posjetitelji su ljeti skloniji otvorenim površinama. To znači veći broj posjetitelja parkova i veći doseg oglašavanja.
Što je uključeno u sve pakete?
Koordinator
Koordinator nadzire izvedbu kampanje i dostupan je u realnom vremenu.
Foto dokaznice
Odmah nakon starta kampanje provjerite foto dokaznice.
Tisak
Nakon zaprimljene pripreme vršimo tisak materijala.
Edukacija
Sve promotore kvalitetno educiramo o ciljevima kampanje u dogovoru s klijentom.
Letci
Iskoristite dodatni efekt kampanje s distribucijom letaka.
Izvještaj
Provjerite izvještaj kampanje s dodatnim foto materijalima.