Mjesec je ljubavi, a ima li boljeg načina za iskazati ljubav nego darivanjem svojih vjernih kupaca. Upravo za taj potez odlučile su se Tušak pekare koje poklanjaju čak 100 torti do kraja veljače, i to svakom 100. kupcu od 14.02. do 28.02.

Tušak pekare započele su svoju priču davne 1998. godine, a kvaliteta je brzo prepoznata pa su danas od obiteljske tvrtke došli do statusa najveće pekare u Ličko-senjskoj županiji. Unatoč tome, obiteljski duh pekare nije se izgubio, samo je proširen na svih 56 djelatnika koji dišu kao jedno da dostave najbolje proizvode do svojih omiljenih kupaca.

Tušak pekare dnevno proizvedu oko 2000 komada kruha, peciva i kolača, a na to se potroši više od jedne tone brašna. Bez obzira na ove količine, svi proizvodi su svježe zamiješeni i pečeni svakog dana, a voditelj Danijel Tušak odlučan je u svojim stavovima: ”Ne namjeravamo uvoziti polupečene proizvode upitne kvalitete i prodavati pod svježe. Kod nas je svježe – domaće.”

Kampanja je simbolično pokrenuta na Valentinovo, ali trajat će sve do kraja mjeseca jer kako navode iz Tušak pekara, njihova ljubav prema kupcima ne traje samo jedan dan pa tako neće ni ova simbolična akcija.

Akcija je promovirana i putem Hodajućih reklama za vrijeme ”špice” petkom u jutarnjem terminu na najfrekventnijim lokacijama u Gospiću, a gotovo svi prolaznici imali su nešto pozitivno za reći za svoju omiljenu pekaru.