Trgovački lanac Studenac jedan je od vodećih maloprodajnih lanaca s više od 390 prodavaonica. Tvrtka trenutno zapošljava više od 2500 stalnih zaposlenika. Ovih dana je u Zadru otvorio svoju 400. prodavaonicu, a također, u tijeku je i ubrzana ekspanzija Studenac prodavaonica i u drugim dijelovima Hrvatske.

Coffee To Go

Ljeto je godišnje doba kada je vrlo visok broj prolaznika i turista koji istražuju nova područja. U svakodnevnim aktivnostima i razgledavanju atrakcija dobro dođe dodatna kofeinska energija.

Izazov koji je bilo potrebno riješiti je način na koji će se najbrže lansirati poruka do potencijalnih turista u prolazu kojima je potrebna kava, ali usput obave i kupnju.

Nije bilo potrebno puno razmišljanja da su hodajuće reklame upravo jedan od najuočljivijih medija koji po šetnicama i rivama plijeni ogromnu pažnju. I to je bio pun pogodak jer su domaći i strani turisti bili oduševljeni Coffe To Go ponudom Studenca.

Otvorenje prodavaonice

Svako otvorenje ili preuređenje trgovine zahtijeva i prigodno oglašavanje populaciji u blizini trgovine. Pa kako to napraviti na najefikasniji način? Zapravo, recept je jednostavan.

Potrebno je targetirati skupinu ljudi koja živi blizu i/ili prolazi pokraj trgovine. Klasičnim zakupom billboarda nećemo napraviti puno na efektu koji će potaknuti interakciju, a također, dobra je vjerojatnost da ni ne postoji mogućnost zakupa billboarda na željenoj lokaciji.

Marketing Studenca je dobro prepoznao odličnu situaciju i priliku kada je mediji hodajućih reklama pogodan za korištenje. Također, faktor brzine kojom se mogu zakupiti hodajuće reklame, fleksibilnost i modifikacija lokacija u realnom vremenu je vrlo velika prednost u odnosu na klasične OOH medije.

Potrebno je i spomenuti činjenicu da je u ljetnim mjesecima vrlo visok broj turista, te je time obuhvaćena još veća skupina prolaznika.

Cool kartica

Ovo je ljeto Studenac lansirao Cool karticu pomoću kojih se proizvodi mogu kupiti po Cool cijenama, a popusti se ostvaruju pri svakoj kupnji. Bilo je potrebno na neki način educirati populaciju koja često kupuje, a isto tako i privući nove kupce. Hodajuće reklame su tu bile odličan izbor zbog svoje mogućnosti interakcije s prolaznicima.

Rezultati

Dosadašnjom suradnjom pokriveno je ukupno 11 gradova u Hrvatskoj, s naglaskom na Istarsku županiju. Oglašavanjem je obuhvaćeno 180.000* potencijalnih impresija i podijeljeno je 20.000 letaka.

* Potencijalni broj impresija se računa u skladu trajanja kampanje i broju korištenih reklama. Koriste se rezultati istraživanja za prosječan broj pogleda za područje cijele Hrvatske.