U sklopu promocije lifestyle koncepta Afterwork by Heineken®, Heineken® je aktivirao kampanju putem Hodajućih reklamama kako bi generirao interes za događaj, uputio prolaznike na web stranicu Afterwork platforme i povećao broj skenova QR koda.
Kampanja se odvijala u popodnevnim i ranovečernjim satima, upravo kada se ciljana publika – urbani, zaposleni ljudi – kreće prema kući, izlasku ili mjestu za opuštanje nakon posla. Promotori su se kretali na frekventnim gradskim lokacijama i pozivajući prolaznike da skeniraju QR kod koji vodi na službeni web.
Zabilježena je sjajna interakcija između promotora i prolaznika gdje su educirani promotori strpljivo odgovarali na sva pitanja.
Kampanja Afterwork by Heineken još je jednom pokazala da Hodajuće reklame mogu biti snažan most između offline svijeta i digitalne interakcije. Kombinacijom pokretne vidljivosti, ljudskog elementa i pametno integriranog QR koda, Heineken je uspio ne samo privući pažnju, već i potaknuti konkretnu akciju – točno tamo gdje je ciljna publika – na ulici, nakon posla.