U sklopu predizborne kampanje za lokalne izbore, Aleksandar-Saša Milaković, kandidat za gradonačelnika Rijeke odlučio je približiti svoju poruku građanima Rijeke.
Kampanja je privukla pažnju velikog broja građana zahvaljujući neposrednoj prisutnosti na terenu i izravnoj komunikaciji. Promotori su bili otvoreni za razgovor, odgovarali na pitanja prolaznika, dijelili promotivne letke i stvarali osjećaj pristupačnosti kandidata. Upravo ta neposredna interakcija naišla je na vrlo pozitivan odjek među građanima, koji su ovakav pristup opisali kao “osvježenje u političkom oglašavanju”.
Hodajuće reklame bile su izuzetno uočljive zahvaljujući pažljivo dizajniranom vizualnom identitetu i stalnoj prisutnosti na ključnim točkama Korza. Fleksibilnost promotora omogućila je da se kampanja dinamično prilagođava ritmu grada, pojavljujući se upravo ondje gdje je promet najveći.
Ovaj potez pokazao se punim pogotkom – kampanja je bila zapažena, interaktivna i dobro prihvaćena među građanima, što ju je izdvojilo u moru klasičnih oblika političkog oglašavanja. Hodajuće reklame još su jednom dokazale svoju snagu u kombiniranju mobilnosti, prisutnosti i osobnog kontakta.