Popularni brend muške kozmetike, Axe, ovog je ljeta odlučio razveseliti kupce putovanjem na Ultra Europe u Splitu. Kupnjom bilo koja dva Axe proizvoda i slanjem SMS-a ili prijavom preko QR koda na letku, oni najsretniji će osvojiti ekskluzivno putovanje na popularni festival.

Glavna nagrada je Ultra Europe Yacht Package koji uključuje tjedan dana putovanja jahtom za 2 osobe, dvije Ultra Europe VIP trodnevne ulaznice i dvije Ultra Europe destinacijske ulaznice s partijima na Braču, Hvaru i Visu.

Utješne nagrade su paket Ultra Europe VIP ulaznica sa smještajem za dvije osobe te 5 puta po 200 € na potrošačkoj kartici.

Axe je aktivirao kampanju u čak tri države: Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini. Hodajuće reklame Classic serije prošetale su po Zagrebu i Osijeku, Ljubljani i Mariboru te Sarajevu i Mostaru, a uz letke su se u Hrvatskoj dijelile i sunčane naočale.

Na podijeljenim letcima istaknut je QR kod, što je olakšalo komunikaciju. Fleksibilnost medija pokazala se odličnom za ciljanu skupinu jer su odabrane lokacije poput kampusa i studentskih centara gdje ima mnoštvo mladih.

Istaknute trenutke kampanje pogledajte u fotogaleriji.