Nakon velikog uspjeha prethodne promocije s ciljem brand awarenessa i isticanja velikih popusta, Optika Vidimo i Hodajuće reklame nastavljaju suradnju.

Ovog puta riječ je o besplatnoj stručnoj kontroli vida koju nudi Optika Vidimo, bez uvjeta istovremene narudžbe naočala. Kao i prilikom prve suradnje, za lokaciju je odabran Jarunski plac koji se pokazao izvrsnom lokacijom za ovu promociju. Demografska struktura prolaznika na Jarunskom placu idealno odgovara ciljanoj skupini za oglašavanu uslugu, a lokacijska blizina Optike Vidimo potaknula je visok stupanj konverzija.

Odabran je jutarnji termin svake subote kako bi se zahvatila najveća frekvencija prolaznika, te kako bi se kontinuirano informiralo prolaznike o dostupnoj usluzi. Pozitivne reakcije prolaznika ni ovoga puta nisu izostale te se suradnja nastavila jednako uspješno kao što je i započela.

Vidimo se u Optici Vidimo!