Zagreb Beer Fest je najveći hrvatski open-air festival posvećen pivu i glazbi. Ove godine vratio se na staru lokaciju, popularni ‘’Tuđmanac’’, a kroz 4 dana na festivalu su nastupili ponajbolji izvođači s hrvatske rock, punk, pop i hip-hop glazbene scene uključujući Let3, Kojote, Hladno pivo, Vojka V, M.O.R.T., Matiju Cveka, Nipplepeople i druge.

Festival je svakog dana okupljao tisuće posjetitelja, lokalnih i stranih, što je kroz sampling promociju odlučio iskoristiti Bon Bon kako bi predstavio tarife i pakete na bonove. Hodajuće reklame odabrane su kao idealan medij koji i u festivalskoj gužvi može postići izrazito visoku vidljivost uz mogućnost samplinga, a Dark Mode omogućio je neometano izvođenje promocije za vrijeme cijelog trajanja festivala i u večernjim satima.

Festivalski koncertni program započinjao je u četvrtak i petak u 17 sati, a u subotu i nedjelju u 16 sati pa je u skladu s tim prilagođen i početak promocije.

Naši promotori dijelili su besplatne simice koje su imale i dodatnih 1 GB podatkovnog prometa pa su reakcije bile izrazito pozitivne te su veoma lako podijeljene sve simice. Ukupno je kroz 4 festivalska dana podijeljeno 1.200 simica, a posljednji dan tražila se simica više.