Ovih dana na području Zagreba imamo priliku sudjelovati u promociji nove lokacije Egoist bara u Cvjetnom naselju. Iako je jarunska lokacija već dobro poznata zagrebačkoj publici, i novi Egoist bar Cvjetno nudi jednako dobru ponudu kave, ali i gastronomsku ponudu, a riječ je i o idealnom prostoru za organiziranje različitih događanja, od poslovnih konferencija do edukacija. Ne samo to, terasa bara izravno je povezana s dječjim parkom zbog čega je riječ o idealnoj lokaciji i za obitelji s djecom. Svatko će u Egoist baru pronaći nešto za sebe, a mi smo imali zadatak pronaći sve ciljne skupine i informirati ih o promotivnoj ponudi povodom otvorenja koja nije nimalo egoistična: 1 + 1 kava gratis, uz akciju od 20% na burger po želji.

U Egoist baru prepoznali su fleksibilnost i interaktivnost Hodajućih reklama kao idealne karakteristike medija za ovu svrhu, pa su promocijom zahvaćene sve relevantne lokacije kako bi se došlo do svih ciljanih skupina.

Cvjetno naselje

Egoist se smjestio na adresi Veslačka 17, stoga je za očekivati kako će većina posjetitelja biti upravo iz Cvjetnog naselja, te je sama promocija prvenstveno fokusirana na obližnje stanovnike, prvenstveno na novi stambeni objekt u neposrednoj blizini Egoista.

Knežija

Susjedni kvart Knežija također je izvor potencijalnih gostiju, a neke od njih možda upravo privuče atraktivna ponuda povodom otvorenja, a zadrži ugodan ambijent i vrhunska ponuda.