Nakon sudjelovanju na brojnim otvorenjima Eurospina, hodajuće reklame prepoznate su i kao idealan medij za promoviranje kratkotrajnih akcija.

Konkretno, u Eurospinu Samobor od 07.01.-09.01. svi kupci su za kupnje u iznosu iznad 150 kn dobili poklon iznenađenja. S obzirom na to da je akcija trajala svega 3 dana, bilo je potrebno u kratkom roku osigurati visok broj impresija i privući velik broj kupaca u Eurospin kako bi se akcija maksimalno iskoristila.

Za tu svrhu iskorištene su Hodajuće reklame koje su kretanjem po najfrekventnijim pješačkim lokacijama u samom centru Samobora postigli izrazito visok efekt u svega nekoliko dana. Naši promotori na interaktivan način približili su akciju kupcima i preusmjerili velik broj kupaca u Eurospin po poklon koji ih čeka.

Ni hladni vremenski uvjeti nisu narušili raspoloženje kupaca koji su izvrsno reagirali na promociju i zadovoljno odlazili po svoje poklone u Eurospin.