Henkel je predstavio novi asortiman trenutačnih ljepila za potrošače. Tim povodom aktivirana je kampanja koja za cilj ima osvijestiti potrošače o popravljanju i ponovnom korištenju. Cilj je u konačnici osigurati što jednostavniju primjenu ljepila.
Kampanja je aktivirana u Splitu, Zadru i Šibeniku. Prolaznicima se dijele besplatni uzorci novog asortimana Loctite ljepila i japanke.
Kampanja je aktivirana po plažama, centrima gradova i trajektnim lukama.
Izvrsna lokacijska fleksibilnost medija Hodajuće reklame pokazala se kao idealan izbor za kampanju novog asortimana čija poruka je jednostavna: reci NE bacanju, stvaranju otpada, neodgovornoj potrošnji i reci da popravljanju. Reci DA za Loctite.
![henk03](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/henk03.jpg)
![henk07](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/henk07.jpg)
![henk04](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/henk04.jpg)
![henk05](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/henk05.jpg)
![henk06](https://www.hodajuce-reklame.hr/wp-content/uploads/2021/07/henk06.jpg)