Hodajuće reklame ove godine dobile su priliku prošetati i po popularnim Vinkovačkim jesenima. Riječ je bila o promociji edukativnih sadržaja raznih vrsta.

Helen Doron je svjetski lider u poučavanju engleskog jezika, te obuhvaća preko 3 milijuna učenika u 36 zemalja, a djeluje već preko 30 godina. Ova škola ističe se po posebnoj metodologiji uz koju je učenje zabavno, a prigodna je za djecu od 3 mjeseca do 19 godina neovisno o njihovoj razini.

Drugi dio promocije odnosio se na Tinker Labs, jedinstven pristup poučavanju sadržaja iz STEM područja kroz uključivanje umjetnosti kako bi se poučavanje prilagodilo dječjem poimanju svijeta.

S obzirom na to da su Vinkovačke jeseni popularno događanje na koje dolaze roditelji s djecom različitih uzrasta, bila je riječ o idealnom terminu za oglašavanje sadržaja edukativnog tipa. Promotorice su osim informativnih letaka dijelile i šarene balone i zastavice što je dodatno privuklo pažnju djece i olakšalo mogućnosti interakcije s djecom i roditeljima. Reakcije su bile izrazito pozitivne, djeca su s oduševljenjem uzimala balone, a roditelji su se izrazito zainteresirali za oglašavane sadržaje. Interaktivnost Hodajućih reklama još jednom je bila prednost jer su osim letaka mogli i na licu mjesta saznati više informacija o samim programima. Ne sumnjamo kako će Helen Doron