Već drugu godinu zaredom, Svjetski savez mladih Hrvatska koji djeluje kao podružnica UN organizacije World Youth Alliance, dodjeljuje nagradu za najboljeg mladog poduzetnika u Hrvatskoj.

Ova nagrada dodjeljuje se mladim osobama koja su se upustila u poduzetničke vode i istovremeno njegovale vrijednosti poput dostojanstva i  ljudskih prava, promičući proaktivnost i zalažući se za boljitak današnjeg društva.

Izuzetno smo ponosni što možemo reći da smo se ove godine i mi našli u uskom izboru svega 10 nominiranih poduzetnika za ovu prestižnu nagradu. Kako su nas predstavili u Svjetskom savezu mladih Hrvatska pročitajte u nastavku, a za nas možete glasati na sljedećoj poveznici.

Ante Starčević (27) i najbolji prijatelj Tino Vrbanović (28) 2016. godine odlučuju pokrenuti Hodajuće reklame. Do tada su skupljali iskustvo: Ante je tijekom srednje škole radio branding i web dizajn za klijente, a Tino je tijekom studija agronomije u agencijama i retail tvrtkama dolazio i do pozicije voditelja. Većina njihovih prijatelja i suradnika je bila skeptična prema ideji, ali nakon određenog vremena velikom upornošću i prirodnim rastom kroz metode pogrešaka i ispravaka ostvaruju odlične rezultate. Veliki oglašivači prepoznaju njihovu uslugu i proizvod, a danas su se proširili i na ostala europska tržišta i konstantno razvijaju nove i inovativne proizvode kojima će oglašavanje biti lakše i pristupačnije.“

Hvala svim našim klijentima na ukazanom povjerenju i prepoznavanju snaga našeg medija, bez Vas ova nominacija ne bi bila moguća, a mi ćemo nastaviti opravdati to povjerenje i raditi ono što najbolje znamo – pružati učinkovito oglašavanje.