Hrvački klub Metalac kroz rujan krenuo je s upisom novih članova, prvenstveno najmlađe dobne skupine od 7-12 godina. Novi članovi upisivali su se na Velesajmu i u Svetoj Nedelji pa je u tu svrhu aktivirana kampanja putem Hodajućih reklama kako bi se privukli novi mladi borci, budući prvaci.

 

Kako se sportske aktivnosti najčešće upisuju unutar ili u blizini kvarta stanovanja, kampanja za upise na Velesajam aktivirana je prvenstveno u krugu Avenue Mall-a i Muzeja suvremene umjetnosti, glavnog prometnog čvorišta Novog Zagreba u neposrednoj blizini Velesajma, a ujedno i popularne destinacije za stanovnike gotovo svih novozagrebačkih kvartova. Uz navedene lokacije, vikendom u popodnevnim satima kampanja je aktivirana na Bundeku, popularnom okupljalištu stanovnika Novog Zagreba, naročito obitelji s djecom koja su primarna ciljna skupina promocije. Uz podjelu letaka s kontakt podacima zaprimljene su brojne prijave te je čitava kampanja bila uspješna.

Paralelno uz Velesajam, promovirali su se i upisi u Svetoj Nedelji. Za tamošnju promociju, odabrane su lokacije u blizini škola, jezero Kipišće i Pumptrack kao popularna okupljališta djece koja se mogu upisati, ali i njihovih roditelja. Uz kampanju putem Hodajućih reklama, naš kreativni tim dizajnirao je i banner te napisao copy za digitalnu promociju putem Facebook-a koja je aktivirana paralelno s outdoor kampanjom jer dosadašnja istraživanja pokazuju kako broj klikova na digitalne oglase raste za do 48% ako se prije toga vidi ista reklamna poruka putem vanjskog oglašavanja poput Hodajućih reklama.