Hrvački klub Metalac kroz rujan krenuo je s upisom novih članova, prvenstveno najmlađe dobne skupine od 7-12 godina. Novi članovi upisivali su se na Velesajmu i u Svetoj Nedelji pa je u tu svrhu aktivirana kampanja putem Hodajućih reklama kako bi se privukli novi mladi borci, budući prvaci.

 

Kako se sportske aktivnosti najčešće upisuju unutar ili u blizini kvarta stanovanja, kampanja za upise na Velesajam aktivirana je prvenstveno u krugu Avenue Mall-a i Muzeja suvremene umjetnosti, glavnog prometnog čvorišta Novog Zagreba u neposrednoj blizini Velesajma, a ujedno i popularne destinacije za stanovnike gotovo svih novozagrebačkih kvartova. Uz navedene lokacije, vikendom u popodnevnim satima kampanja je aktivirana na Bundeku, popularnom okupljalištu stanovnika Novog Zagreba, naročito obitelji s djecom koja su primarna ciljna skupina promocije. Uz podjelu letaka s kontakt podacima zaprimljene su brojne prijave te je čitava kampanja bila uspješna.

Paralelno uz Velesajam, promovirali su se i upisi u Svetoj Nedelji. Za tamošnju promociju, odabrane su lokacije u blizini škola, jezero Kipišće i Pumptrack kao popularna okupljališta djece koja se mogu upisati, ali i njihovih roditelja. Uz kampanju putem Hodajućih reklama, naš kreativni tim dizajnirao je i banner te napisao copy za digitalnu promociju putem Facebook-a koja je aktivirana paralelno s outdoor kampanjom jer dosadašnja istraživanja pokazuju kako broj klikova na digitalne oglase raste za do 48% ako se prije toga vidi ista reklamna poruka putem vanjskog oglašavanja poput Hodajućih reklama.

Hrvački klub Metalac pametno je iskoristio lokacijsku dostupnost, mogućnosti targetiranja te obogaćivanja marketinškog miksa pomoću Hodajućih reklama i privukao brojne nove članove. Sretno svim novim članovima, a uz stručno vodstvo hrvatskog Olimpijca i višestrukih prvaka Hrvatske, ne sumnjamo kako će uskoro postati vrhunski sportaši.