Edward Bernays University College jedinstveno je hrvatsko visoko učilište koje izvodi programski, sadržajno i metodološki najinovativnije studijske programe u ovom dijelu Europe iz područja komunikacija i turizma te programe cjeloživotnog obrazovanja.

Kao izrazito inovativan studij, odluka je pala i na inovativno oglašavanje putem hodajućih reklama. Iako je njihove billboarde moguće uočiti diljem Zagreba, Hodajuće reklame ipak su pružile dodatnu razinu interaktivnosti, koja osim podizanja svijesti o studiju omogućava i izravnu interakciju sa zainteresiranim prolaznicima. Time su Hodajuće reklame poslužile kao izvrsna nadopuna postojećim kampanjama, jer prethodno generirani interes pretvaraju u komunikaciju.

Prolaznike je najviše zanimalo koji studiji su u ponudi i zašto uopće odabrati Bernays za studiranje. Brojke su pritom bile na našoj strani, pa uz omjer studenata i profesora od čak 25:1 te stopu zapošljavanja studenata od 88% unutar tri mjeseca od završetka studija nije bilo teško uvjeriti prolaznike u kvalitetu studija.

Kao što u Bernaysu i Hodajućim reklamama dobro znamo, inovativnost se uvijek isplati.