Simple je br.1 UK brend za njegu lica koji je već više od godinu dana prisutan u Hrvatskoj. Brend je poseban jer nježan prema koži, planeti i životinjama. Brine o tome što stavlja u svoje proizvode, ali i o onome što NE stavlja u njih. Simple koristi jednostavne sastojke koji poštuju prirodnu ravnotežu kože, poput vitamina, minerala, biljnih ekstrakata i trostruko pročišćene vode. Ne koristi umjetna bojila i umjetne mirise, alkohol, mineralna ulja ili druge potencijalne iritanse, a ujedno je i ponosni nositelj PETA certifikata. Također, Simple donosi pozitivne promjene u očuvanju okoliša pa tako osigurava da se pakiranja mogu reciklirati, smanjuje udio plastike u ambalaži te koristi recikliranu plastiku.

Kako bi povećali vidljivost svog brenda s obzirom na to da su relativno kratko na hrvatskom tržištu, aktivirana je kampanja podjele uzoraka za što su odabrane Hodajuće reklame. Za vrijeme kampanje koja je još aktivna, podijeljeno je do sada preko 4000 uzoraka Simple Kind to Skin micelarne vode koja nježno uklanja šminku i hidratizira kožu, te Simple Kind To Skin hidratantnog gela za čišćenje lica koji nježno uklanja nečistoće s osjetljive kože uz vrhunsku njegu i zaštitu od isušivanja.

Kako je Simple zbog svoje ekološke prihvatljivosti, prirodne recepture, a i cjenovne prihvatljivosti proizvoda izrazito popularan kod mlađe populacije, promocija je aktivirana na najpopularnijim studentskim lokacijama, ali i u blizini srednjih škola.

Reakcije su malo rečeno izvrsne, a često se traži i uzorak više te se još jednom pokazalo kako su Hodajuće reklame izvrstan izbor za fleksibilne sampling kampanje.