Jesen u Lici tradicionalna je manifestacija na kojoj se uz prigodan program mogu pogledati, degustirati i kupiti autohtoni lički proizvodi, od ukrasnih do prehrambenih. Ove godine održavala se od 2.-4. Listopada u Gospiću, a kao jedan od kanala promoviranja odabrane su i Hodajuće reklame.

Hodajuće reklame prepoznate su kao idealan medij za promociju ovakvog događanja jer interaktivnost promotora omogućava da svi zainteresirani prolaznici dobiju sve potrebne informacije. Kao lokacija promocije odabran je geografski najbliži i prometno dobro povezan veći grad, a to je Zadar. Udaljen tek nešto više od sat vremena, Zadar je prepoznat kao izvrstan izvor potencijalnih posjetitelja.

Kampanja je aktivirana neposredno prije samog događaja kako bi se ljude zahvatilo u posljednjoj točki odluke i na taj način neposredno potaknulo da vikend odvoje za odlazak na manifestaciju. Promocija je obuhvatila najpoznatije zadarske pješačke lokacije poput Kalelarge i Rive čime je osigurana visoka vidljivost i doseg na onim područjima gdje tradicionalni mediji često ne mogu biti prisutni.