Zagrepčani su s iščekivanjem dočekali otvorenje novog Z centra u zapadnom dijelu grada, a u sklopu centra građani su dobili mnoštvo novih sadržaja i trgovina.

Jedna od novootvorenih trgovina je i nova poslovnica Jyska čije je otvorenje promovirano putem Hodajućih reklama na jedinstven način. Jysk je odlučio iskoristiti prednosti Electric serije Hodajućih reklama te su po centru Zagreba naši promotori na romobilu privukli poglede svih prolaznika, pokrivena je znatno veća površina, a podjela letaka išla je višestruko brže.

Istovremeno, na Jarunu se naš medij po prvi puta u potpunosti uskladio s rekreativcima koji rado posjećuju staze na Jarunu te su se naši promotori provozali na rolama koje su postigle jednak učinak kao Electric serija u centru grada. Pozitivne reakcije stizale su sa svih strana, a do kraja promocije nije ostao nijedan letak.

Mnogo pažnje privukli su i izrazito visoki popusti u Jysku do čak 75% koji su privukli poglede gotovo svih prolaznika, a i u velikoj mjeri potaknuli interakciju s našim promotorima koji su bili dostupni prolaznicima za sve dodatne informacije.