Maninu ponudu oduvijek je odlikovala kvalitetna odjeća po povoljnim cijenama. U Hrvatskoj su prisutni s više od 100 trgovina, uključujući i na otocima. Međutim, vrhunac povoljnih cijena ipak se pronalazi u Mana outletima, koji su u posljednja 2 mjeseca otvoreni na Zagrebačkom velesajmu, u Avenue Mall-u Osijek i u Građa centru Kukuljanovo.

U Outlet centrima kupce je čekala cjelokupna ponuda do 30 kn, a kako bi se najavila otvorenja, Mana je iskoristila široku lokacijsku dostupnost i fleksibilnost Hodajućih reklama za promocije.

Promocija za outlet na Velesajmu protezala se od najfrekventnijih lokacija na Trnskom i Sigetu, uključujući i outdoor prostor obližnjeg Avenue Mall-a, te glavne stanice javnog prijevoza čime je zahvaćena izrazito visoka frekvencija prolaznika u kratkom vremenskom roku.

Za promociju outleta u Osijeku, Hodajuće reklame bile su bazirane na dvije lokacije, u centru Osijeka kako bi se postigla visoka vidljivost na najfrekventnijim lokacijama, ali i u indoor prostoru Avenue Mall-a, kako bi se kupce zahvatilo u posljednjoj točki odluke i izravno usmjerilo u trgovinu.

Konačno, promocija za outlet u Građa centru u Kukuljanovu odvijala se u blizini obližnjih maloprodajnih lanaca čime je zahvaćen izrazito visok broj kupaca u redovnoj jutarnjoj kupnji te potaknut na posjet outlet centru.