Maninu ponudu oduvijek je odlikovala kvalitetna odjeća po povoljnim cijenama. U Hrvatskoj su prisutni s više od 100 trgovina, uključujući i na otocima. Međutim, vrhunac povoljnih cijena ipak se pronalazi u Mana outletima, koji su u posljednja 2 mjeseca otvoreni na Zagrebačkom velesajmu, u Avenue Mall-u Osijek i u Građa centru Kukuljanovo.

U Outlet centrima kupce je čekala cjelokupna ponuda do 30 kn, a kako bi se najavila otvorenja, Mana je iskoristila široku lokacijsku dostupnost i fleksibilnost Hodajućih reklama za promocije.

Promocija za outlet na Velesajmu protezala se od najfrekventnijih lokacija na Trnskom i Sigetu, uključujući i outdoor prostor obližnjeg Avenue Mall-a, te glavne stanice javnog prijevoza čime je zahvaćena izrazito visoka frekvencija prolaznika u kratkom vremenskom roku.

Za promociju outleta u Osijeku, Hodajuće reklame bile su bazirane na dvije lokacije, u centru Osijeka kako bi se postigla visoka vidljivost na najfrekventnijim lokacijama, ali i u indoor prostoru Avenue Mall-a, kako bi se kupce zahvatilo u posljednjoj točki odluke i izravno usmjerilo u trgovinu.

Konačno, promocija za outlet u Građa centru u Kukuljanovu odvijala se u blizini obližnjih maloprodajnih lanaca čime je zahvaćen izrazito visok broj kupaca u redovnoj jutarnjoj kupnji te potaknut na posjet outlet centru.

Prolaznici su na svim lokacijama izuzetno pozitivno reagirali na promociju te su bili privučeni ponudom odjeće do 30 kn koja je bila jasno istaknuta na plakatu. Podijeljeno je na tisuće letaka, a zbog neposredne lokacijske blizine promocije zabilježen je i visok stupanj konverzija.