Mesnice Ravlić, prepoznatljiv brend na domaćem tržištu, odlučile su dodatno proširiti svoju prisutnost kroz dinamičnu kampanju koja je aktivirana u ključnim zagrebačkim kvartovima – Špansko, Dubrava, Vrapče, Jarun, Gajnice kao i u gradu Osijeku.
Cilj kampanje je doprijeti do lokalnih stanovnika na personaliziran i upečatljiv način, direktno u njihovom svakodnevnom okruženju.
Posebno je bilo važno aktivirati kampanju u područjima gdje se nalaze poslovnice Mesnica Ravlić. Prisustvo hodajućih reklama omogućuje da poruka brenda dopre izravno do potrošača u neposrednoj blizini poslovnica. Ova vrsta promocije potiče kupce da brzo reagiraju i posjete najbliže mesnice.
Lokalne aktivacije, poput ove, osiguravaju izravan kontakt s potrošačima u trenucima kada su najbliže mjestu kupovine, čime se povećava vjerojatnost dolaska u poslovnicu. Ovakav način promocije omogućuje brendu da se poveže s kupcima na osobniji način, uz visoku stopu vidljivosti, što dovodi do veće angažiranosti i brže konverzije.
Ova strategija omogućuje Mesnicama Ravlić da se približe svojim kupcima, dok istovremeno osigurava snažan lokalni doseg.