Prema legendi, Lika je dobila ime po ljekovitim svojstvima tamošnje vode i prirode. Upravo sa sloganom „Lika je lik“, pokrenuta je kampanja od strane Turistička zajednica općine Plitvička Jezera i Turistička zajednica grada Gospića koje su odlučile djelovati zajedno u svrhu učinkovitije promocije turističke ponude Like.

Kampanja je pokrenuta još prošle godine, a ove godine u Mjesecu hrvatskog turizma ponovno su pokrenute promotivne aktivnosti putem Hodajućih reklama u Zagrebu koji je najbolja lokacija za oglašavanje ove ponude. Stanovnici Zagreba čine najveći udio domaćih turista u odnosu na druge gradove, a smješten je manje od 2 sata vožnje do Like i njenih najvećih atrakcija.

Kako se povodom Mjeseca hrvatskog turizma cijela ponuda mogla pronaći po znatno nižim cijenama, kampanja je izazvala mnogo interesa kod Zagrepčana koji su s interesom popratili ovu promociju i rado uzimali letke i stupali u interakciju s našim promotorima.

Kampanja je provedena po najfrekventnijim lokacijama u samom centru Zagreba te je ostvarena izrazito visoka vidljivost.