Advent je najposjećeniji događaj u zimskom periodu što ga čini idealnim za oglašavanje, ali nemojte dopustiti da se vaša poruka izgubi u gužvi.

Statične reklamne poruke neće biti fokus pažnje posjetitelja Adventa, stoga iskoristite Hodajuće reklame za kretanje među brojnom publikom, ali i za interakciju koja će dodatno doprinijeti retenciji poruke i dopustiti vam neograničenu kreativnost u vašim kampanjama.

U nastavku donosimo samo nekoliko primjera za savršenu interakciju na Adventu.

Pronađi Hodajuću reklamu

Traženje Hodajućih reklama uvijek je zabavna aktivnost, a iako je i u adventskoj gužvi riječ o laganom zadatku, izvrstan je način za poticanje interakcije i na društvenim mrežama.

Pozovite svoje kupce da pronađu naše promotore na Adventu i uslikaju se s njima kako bi osvojili vrijedne nagrade ili ostvarili pogodnost po vašem izboru i izvrsna interakcija je zajamčena.

Iskoristite i mogućnost Instagram okvira za dodatnu interakciju i još bolje materijale za društvene mreže.

Digitalni Advent

Tko kaže da digitalne kampanje i OOH moraju biti odvojeni? Štoviše, kombinacijom ova 2 pristupa postiže se izvrstan učinak.

Vanjsko oglašavanje potiče online aktivnost više od bilo kojeg drugog medija. Pokazalo se kako 46% ljudi pretražuje informacije izravno vezane uz OOH oglas koji su vidjeli, a gotovo 40% na društvenim mrežama pretražuje brendove koje su vidjeli putem vanjskog oglašavanja.

Olakšajte potencijalnim kupcima posao i pružite im QR kodove koje mogu skenirati kako bi izravno došli na potrebnu web lokaciju, što vam ujedno omogućuje praćenje rezultata kampanje na jednostavan način.

Pokloni

Advent je idealan period za dijeljenje uzoraka i uveseljavanje kupcima s mogućnošću besplatnog isprobavanja vaših proizvoda. Još ako je proizvod posebno relevantan za božićni period, efekt će biti još snažniji.

Ako nemate vlastiti proizvod koji možete dijeliti, pogledajte naše prijedloge za druge božićne poklone za vaše kupce.