Drogerija BIPA nastavlja s unaprjeđenjem korisničkog iskustva pa je tako u Sinju na starom mjestu otvorena modernija i ljepša poslovnica, dizajnirana prema potrebama kupaca.

U tu svrhu, kako je riječ o relativno manjoj lokalnoj sredini, Hodajuće reklame idealno su se uklopile u marketinški miks kao primarni OOH kanal. Uoči otvorenja, na sam dan otvorenja i danima nakon toga, cijeli dan po Sinju prolaznici su imali prilike ugrabiti novi letak s popustima povodom otvorenja i saznati nešto više.

Reakcije su bile izrazito povoljne, a iako je riječ o staroj lokaciji i dalje su zaprimljeni upiti o točnoj lokaciji preuređene poslovnice. Uspješnosti ove kampanje doprinijelo je i to što su prolaznici na jednom mjestu mogli saznati sve što ih zanima, od lokacije, preko datuma do popusta i ostalih pogodnosti, i to sve u onoj mjeri koja im je potrebna, ovisno o spremnosti na interakciju s promotorima, koji su uvijek raspoloženi za priču.

Pogledajte našu galeriju i uvjerite se sami.