Dove je povodom Dana očeva koji se u Hrvatskoj održava 19. ožujka odlučio aktivirati svoju prvu kampanju putem Hodajućih reklama u Zagrebu, Osijeku i Splitu.

S obzirom na to da je kroz cijeli ožujak u tijeku nagradna igra Dove Men+care kroz koju se može osvojiti ljetovanje za cijelu obitelj, Playstation 5 ili druge vrijedne nagrade, Dan očeva poslužio je kao izvrsna prilika za dodatnu promociju nagradne igre.

Ipak, Hodajuće reklame odabrane su iz drugog razloga, a to je mogućnost interakcije što je bila velika prednost zbog drugog dijela promocije. Naime, kroz promociju su se dijelili posebni letci, koji su zapravo predstavljali kupone iskoristive unutar obitelji, a koji nagrađuju očeve sa simpatičnim pogodnostima poput doručka u krevet ili neometanog popodnevnog drijemeža.

Djeci su se posebno svidjeli ovi kuponi koje su vidjeli kao sjajan način za pokloniti pažnju svojim očevima. Ipak je svaki otac kako kaže Dove kroz kampanju: sinov prvi heroj, kćerina prva ljubav.

Reakcije su bile izrazito pozitivne, a o važnosti ovakve kampanje dovoljno govori podatak da velik dio prolaznika nije ni bio svjestan da je Dan očeva. I nagradni igra i kreativni kuponi privukli su jednako pažnje, a uz čestitku i osmjeh od naših promotora, svaki otac osjećao se posebno uz ovu sjajnu Dove promociju.

Nismo mogli poželjeti bolju prvu suradnju.