Brand Gavrilović je jedan od najstarijih brandova, ne samo u Hrvatskoj, nego u svijetu, jer se može pohvaliti tradicijom dugom 330 godina. Danas tvrtkom upravlja čak deveta generacija obitelji Gavrilović. Upravo po tom dugom obiteljskom naslijeđu tvrtka Gavrilović jedinstvena je u Hrvatskoj i među rijetkim je takvim obiteljskim tvrtkama u svijetu.

Ipak, duga tradicija poslovanja nije bila bez vrhunskih inovacija. Tradicija proizvodnje finih pašteta u Gavriloviću seže u davnu 1938. godinu. Kao tehnološku inovaciju toga doba, Gavrilović je Jetrenu paštetu pakirao u hermetički zatvorene limene kutije, preteče današnjih konzervi. Od tada pa do danas, Gavrilovićeve su paštete jedinstveni  proizvod u koji je utkano veliko znanje i iskustvo.

Tako su se i sada stručnjaci iz Gavrilovića zapitali: Može li bolje? Odgovor je bio da može, a rezultat su bile Paštete ART – paleta novih, izuzetnih, jedinstvenih Gavrilović pašteta. Easy peel otvaranje, bez konzervansa, soje ili umjetnih bojila, uz maksimalnu kvalitetu izrade.

Kako bi približili nove okuse i uistinu pozvali kupce da iskušaju nove okuse, pokrenuta je velika kampanja putem Hodajućih reklama kao idealnog medija za dijeljenje uzoraka novih, prvoklasnih pašteta.

Početak kampanje je upravo danas, na Veliki petak, kad se dijeli isključivo Pašteta Art Tuna, pripremljena od odabranih komada mesa tune s blagim začinima, blagog okusa i izvrsne mazivosti. Kampanja je aktivirana u Zagrebu, Splitu i Rijeci, gdje će naši promotori podijeliti na tisuće pašteta stanovnicima ovih gradova. Pronađite naše promotore i iskušajte nove okuse, jer ne kaže se bez razloga – Odlično je, od Gavrilovića je!