Malo koja automobilska akcija je poznata kao legendarna Opelova 24 sata.

Kako samo ime sugerira, trajanje akcije je 24 sata i u skladu s time je moguće kupiti bilo koji model automobila uz popuste.

Hodajuće reklame su iskorištene kako bi se targetirali vozači u neposrednoj blizini samih poslovnica. Tako su za akciju iskorištene lokacije u Zagrebu, Slavonskom brodu, Vinkovcima, Puli i Poreču.

Hodajuće reklame su se pokazale odličnima za targetiranje samih vozača iz nekoliko razloga:

1. Ciljana lokacija
Lokacije koje imaju zadovoljavajuću infrastrukturu i gustu prometnicu s dosta semafora su izabrane zbog povećane vidljivosti.

2. Pažnja vozača
Vozači su u prometu često s viškom vremena dok čekaju u gužvi ili stoje na semaforu. Samim time su reklame u pokretu lako uočljive iz vozila.

3. Geografsko targetiranje
Parametar kod odabira lokacija je bila i sama blizina Autowill poslovnice gdje je bilo moguće ostvariti popuste. U tome slučaju vozači nisu morali dugo tražiti samu poslovnicu i imali su jasan podsjetnik na akciju.

U konačnici, Hodajuće reklame su se pokazale kao sjajan mediji za targetiranje vozača zbog svoje jednostavne aktivacije, a vrlo visoke uočljivosti.