Optika Anda prepoznatljivo je ime na hrvatskom tržištu već 20 godina. U 22 poslovnice u čak 9 gradova mogu se pronaći najnoviji trendovi na polju sunčanih i dioptrijskih naočala renomiranih svjetskih kuća kao što su Gucci, Tom Ford, Miu Miu, Prada, Dolce & Gabbana, Persol, Ray-Ban, te mnogi drugi.

Osim po vrhunskoj ponudi, Optika Anda poznata je i po brojnim uslugama, poput kvalitetnog servisa naočala, atraktivnog loyalty programa, ali i pregleda vida s najsuvremenijim tehnologijama.

Upravo je besplatni pregled vida koji nudi Optika Anda u fokusu kampanje pokrenute putem Hodajućih reklama. Redovite kontrole vida izrazito su važne u sprječavanju zamora očiju i izvrstan način preventivnog djelovanja na vidne smetnje. S obzirom na to da je riječ o brand awareness kampanji, odabran je termin svakog petka i subote u samom centru Zagreba, stoga je visok broj impresija osiguran.

Kampanja je privukla izrazito mnogo interesa, prvenstveno od strane postojećih korisnika vidnih pomagala, djece i starije populacije. Interesu je zasigurno pridonijela i istaknutost ambasadorice Optike Ande Severine, koja je privlačila poglede brojnih prolaznika, a koja je i sama pregledala svoj vid u Optici Anda te izjavila: „Sve dioptrijske naočale imaju moć transformacije te osjećam da sa svakim okvirom poprimam neku drugu dimenziju ženstvenosti! Hvala stručnom timu iz Optike Anda koji uvijek zna prepoznati što je najbolje za moje oči, uljepšali ste svaki moj pogled!“

Velika brand awareness kampanja Optike Anda putem Hodajućih reklama traje do kraja listopada, a besplatni pregled možete rezervirati svakim danom.