Otvorenje nove poslovnice lanca trgovina Fisherija u zagrebačkoj Dubravi obilježeno je kampanjom koja je kombinirala visoku vidljivost, direktan kontakt s prolaznicima i jasan poziv na akciju – sve kroz Hodajuće reklame.

Kako bi informirali lokalnu zajednicu o novoj lokaciji i privukli prve kupce, Fisherija se odlučila za Hodajuće reklame kao ključni promotivni kanal na terenu. Promotori su se kretali najfrekventnijim dijelovima Dubrave koji su jasno komunicirali vizualno upečatljivu poruku: nova Fisherija je stigla!

Kampanja je dodatno pojačana podjelom vouchera s 10% popusta, čime je interakcija s prolaznicima postala još direktnija i konkretnija. Osim što su privlačili pažnju, educirani promotori su ostvarili osobni kontakt s građanima, dijelili letke i odgovarali na upite.

Otvorenje poslovnice je trenutak kada brendu treba maksimalna vidljivost točno na lokaciji. Hodajuće reklame omogućuju upravo to – prisutnost među prolaznicima, ciljanje u radijusu same trgovine, te direktnu komunikaciju s potencijalnim kupcima. Kombinacija Hodajuće reklame i promotivne akcije (poput kupona) stvara ogroman pozitivan efekt u odnosu na klasične formate.