Nakon uspješnog povratka na noge u Puli, premjestili smo se na Kvarner, točnije u Rijeku, gdje smo imali zadatak otvoriti preuređenu poslovnicu Tommya.

Tommy je već duže vremena prisutan na području Rijeke, a jedan od maximarketa smješten je na Trgu Ivana Koblera u sklopu robne kuće Korzo. Kako bi se kvaliteta usluge uvijek držala na što većoj razini, ovaj maximarket nedavno je preuređen, ponuda je proširena, a uvedene su i samonaplatne blagajne. Nakon ovog preuređenja bilo je potrebno promovirati otvorenje poslovnice kako bi se prolaznike informiralo o ponovnoj dostupnosti ovog prodajnog mjesta.

U tu svrhu, Tommy je pripremio promotivne artikle koje je bilo potrebno dijeliti prolaznicima – krafne, kroasane, sokove i vodu. Za promociju i podjelu artikala, još jednom su odabrane Hodajuće reklame, kao medij koji ostvaruje obje funkcije – visoku vidljivost i informiranje o ponovnom otvorenju i mogućnost dijeljenja promotivnih proizvoda. Kod hodajućih reklama podjele artikala funkcioniraju izvrsno upravo zbog visoke vidljivosti promotora na ulici, što potiče prolaznike da sami prilaze i da već na daljinu procijene koliko im je atraktivna promotivna ponuda. Uz artikle su dijeljeni i letci s promotivnim ponudama kako bi se prolaznike dodatno potaknulo da posjete trgovinu.

O učinkovitosti hodajućih reklama dovoljno govori kako su sve dane trajanja promocije podijeljene sve pripremljene krafne, kroasani i sokovi, i to već u prvoj polovici promocije. Ostatak vremena posvećen je dijeljenju vode koje je u konačnici podijeljeno gotovo dvostruko više od ostalih artikala. Učinkovitosti promocije doprinijela je i atraktivna lokacija na kojoj je smješten sam Tommy, što znači da je na prepunom riječkom Korzu postignuta iznimna vidljivost.