Plodine su otvorile svoja vrata u Ozlju, Bujama, Bilicama i na otoku Visu – Hodajuće reklame bile su dio svakog otvorenja!

Otok Vis, poznat po prirodnim ljepotama, ujedno je i jedan od najudaljenijih otoka hrvatskog Jadrana. No, ono što ga čini atraktivnim turističkim odredištem, istovremeno ga čini i medijski izazovnim – na otoku ne postoji infrastruktura za standardne oblike vanjskog oglašavanja poput billboarda, city light postera ili digitalnih panoa.

Jedna od novih lokacija gdje su Plodine otvorile svoja vrata je upravo bio i otok Vis. Pametnim odabirom Hodajućih reklama, kampanja je aktivirana tako da pokrije ključne mikrolokacije – rivu, glavne šetnice i zone najveće frekvencije lokalnog stanovništva i turista.

Promotori su se kretali po unaprijed definiranoj ruti, istovremeno komunicirajući s prolaznicima i vizualno ističući poruku o otvorenju.

Kampanja je privukla izuzetnu pažnju lokalnog stanovništva, ali i turista koji su u tom trenutku boravili na otoku. Fotografiranje s reklamom, upiti o poslovnici i objave na društvenim mrežama samo su neki od pokazatelja uspješne aktivacije.

Kampanja na Visu potvrđuje stratešku snagu Hodajućih reklama u kontekstu mikrolokacijskog oglašavanja. Mobilnost, brzina implementacije i efektan vizualni dojam čine ih idealnim rješenjem za lokacije koje su tradicionalno izvan medijskog dosega.