Ove godine održane su tradicionalne, 56. Vinkovačke jeseni koje svake godine privuku velik broj posjetitelja u najstariji grad u Hrvatskoj. Samo u svečanom mimohodu ove godine sudjelovalo je 4.000 sudionike, a broj gledatelja bio je višestruko veći, a za vrijeme cijelog trajanja manifestacije predviđa se da je Vinkovce posjetilo preko 100.000 posjetitelja.

Samim time, ovaj događaj predstavljao je izvrsnu priliku za oglašavanje kojim se u kratkom vremenskom roku može ostvariti visoka vidljivost, ali i interakcija, za što je Prima kao idealan medij vanjskog oglašavanja prepoznala Hodajuće reklame.

Prima je pokrenula akciju vezanu uz samu manifestacju pod sloganom ”Vinkovačke jeseni u Prima Salonu” s velikim popustima na različite artikle u Prima salonu u Vinkovcima koja je naišla na izvrsne reakcije od strane Vinkovčana.

Naši promotori svakim danom u popodnevnom terminu za vrijeme najatraktivnijih događanja postali su dio manifestacije i zahvatili brojne posjetitelje te su za vrijeme promocije uspješno podijeljeni svi letci.