Jedan od najvećih Hrvatskih trgovačkih lanaca, Studenac, krenuo je u ekspanziju na kontinentalnom dijelu zemlje.

U mjesecu kolovozu otvorili su čak šest novih poslovnica u šest različitih gradova: Varaždinu, Čakovcu, Novskoj, Velikoj Gorici, Bjelovaru i Daruvaru.

Za najavu otvorenja odabrane su Hodajuće reklame, a istovremeno je aktivirana i distribucija kataloga. Svaka Hodajuća reklama sadržavala je QR kod koji vodi na letak pa je mlađim naraštajima olakšan online pregled kojeg preferiraju, dok su stariju populaciju razveselili katalozi.

Znatiželjni prolaznici rado su prilazili s pitanjima o samom maloprodajnom lancu i aktualnom otvorenju, čime je znatno povećan brand awareness. Kretanjem Hodajućih reklama odabranom rutom postigla se odlična vidljivost u blizini samih poslovnica, a interakcija prolaznika s promotorima olakšala je dobivanje dodatnih informacija i instantan pristup katalogu.

Koliko su protekle ove uspješne kampanje za Studenac, provjerite u galeriji.