Stigao nam je i dugo očekivani Black Friday ove godine, koji, kao i mnogo toga ove godine, nije potpuno jednak kao proteklih godina. Dok bi se prije godinu dana slavilo kad bi na jedan petak u godini trgovine bile prepune kupaca koji su došli iskoristiti ekskluzivne popuste, ove godine takav scenarij negativno bi se odrazio na epidemiološku sliku. Međutim, kako kupci ne bi ostali uskraćeni za velike popuste, a kako bi ih svejedno mogli iskoristiti u sigurnom okruženju, Lesnina se odlučila proširiti akciju na punih tjedan dana, a ne samo petak, čime se visok priljev ljudi može rasporediti na više dana i na taj način osigurati maksimalna sigurnost i zadovoljstvo.

Iako je česta kritika na hrvatske Black Friday akcije da se popusti zapravo ne razlikuju znatno od popusta koji se znaju naći na tjednoj bazi, kod Lesnine nema šale, popusti su do 80%, a to uključuje i minimalno 15% na svu opremu za dom, 20% na namještaj, čak 50% na kuhinje po mjeri i dodatnih 20% na eksponate, kako se kupci ne bi razočarali minornim popustima od 5-10% uz poneki od 80% kako bi se opravdali marketinški natpisi. U ovom smislu, Lesnina je napravila pravu Black Friday akciju, baš onakvu kakva treba biti.

 

Akcija je promovirana u tri najveća grada u Hrvatskoj, Zagrebu, Splitu i Rijeci gdje su naši promotori po najfrekventnijim pješačkim lokacijama privukli izrazito mnogo pažnje kroz velike akcije jasno istaknute na plakatima te ostvarili i izvrsnu interakciju s prolaznicima, a ne samo visok broj impresija.