Xiaomi je stekao reputaciju kao izvrstan brend kad je riječ o omjeru cijene i kvalitete, a to je prepoznato i od strane korisnika što je dovelo i do velikog porasta popularnosti samog brenda. S druge strane, najnoviji Xiaomi proizvodi ujedno su i na samom vrhu kad je riječ o tehnološkim inovacijama te pariraju i najvećim brendovima u industriji.

Xiaomi nudi široku paletu proizvoda od popularnim smartphone-a do električnih romobila, a velik interes stanovnika u zapadnom dijelu Hrvatske potaknuo je otvaranje i trećeg Mi Storea u Rijeci, samo 4 mjeseca nakon otvorenja u Splitu.

Novu poslovnicu otvorio je ovlašteni distributer Bijelić&Co kao jedini strateški partner Xiaomi-ja na hrvatskom, slovenskom i crnogorskom tržištu. Kako bi se promoviralo otvorenje, kao jedan od medija vanjskog oglašavanja angažirane su i Hodajuće reklame, a promocije na Korzu izazvale su visok interes prolaznika koji su imali samo pozitivne komentare na Xiaomi brend.

Zanimljivo je kako je promocija privukla izrazito mnogo pažnje od strane starije publike koji su se većinom po prvi put kroz našu promociju upoznali s ovim brendom, a iskazali su i visok stupanj interesa jer suprotno tome što bi se moglo pretpostaviti, itekako koriste uređaje koji se mogu naći u ponudu.