Vasco Translator je džepni prevoditelj koji prevodi govor, tekst i fotografije na čak 108 jezika. Ovaj inovativan proizvod izvrstan je za turiste koji borave u mjestima gdje se slabije govori engleski jezik kako bi se lakše mogli sporazumjeti s lokalnim stanovništvom.

Hodajuće reklame poznate su kao medij koji je dostupan na svim lokacijama uz visok stupanj uočljivosti, a tijekom kampanje se ostvaruje interakcija s prolaznicima. Upravo zato je odabran kao alat za promociju Vasco Translatora.

Hodajuće reklame Classic prošetale su se po najpopularnijim i najprometnijim lokacijama grada, samom centru Splita i trajektnoj luci, kako bi se postigla što veća vidljivost.

U kampanji koja je trajala sedam dana stanovnici Splita i brojni turisti saznali su više o samom uređaju, a na raspolaganju je bio i kod za popust, izdan za ovu prigodu.

Kako je sve izgledalo u samom centru grada, pogledajte u našoj fotogaleriji.