Tiskano izdanje Večernjeg lista postalo je još bogatije i kvalitetnije. U vrijeme digitalizacije Večernji list odlučio se na redizajn kojim ide u korak s vremenom i pokazao da već odavno nisu „samo novine, nego lepeza brendova“ koji su nastali pod okriljem Večernjeg.

Brojni tjednici i magazini, knjige i dokumentarci, projekti i internetska izdanja različitog sadržaja obogatili su jedan od najvećih dnevnih listova tijekom 64 godine postojanja.

Čitatelji su to prepoznali i ostali vjerni svom kvalitetnom i provjerenom izvoru informacija koji i dalje na prvim stranicama ima političke, društvene i ekonomske teme i analize. Ostatak ide po rasporedu: ponedjeljkom sport, utorkom kultura, srijedom znanost i tehnologija, četvrtkom zdravlje, a petkom magazin Ekran.

Večernjakov partner za upoznavanje građana s novim trendovima ponovno su bile Hodajuće reklame, serija Classic. Promotori su u centru Zagreba dijelili tiskano, redizajnirano izdanje Večernjeg lista.

Oduševljeni građani rado su uzimali primjerke Večernjaka, a kako je to izgledalo na središnjem zagrebačkom trgu, pogledajte u fotogaleriji.