Ovog ljeta provedena je velika Eurojackpot kampanja Hrvatske lutrije koja će obuhvatiti čak 10 gradova na hrvatskoj obali ovog ljeta.

Kroz 20 dana održavanja, naši promotori zahvatili su Premium lokacije poput Zrća, plaže Zlatni rat i Jelse na Hvaru, ali i brojne druge lokacije poput Crikvenice, Kraljičine plaže, plaže Malin na Krku i Vodica.

Za vrijeme promocije dijelili su se posebni voucheri u vrijednosti od 15 kn koji omogućavaju sudjelovanje u popularnom Eurojackpotu, a za vrijeme trajanja promocije podijeljeno je ukupno 11.000 letaka.

Promocija je namijenjena i turistima te je komunikacija u svim segmentima i na engleskom jeziku, počevši od plakata, preko letaka do educiranih i posebno selektiranih promotora. Trenutna iskustva pokazala su kako turisti izvrsno reagiraju na promociju, a tko zna, možda se baš netko od njih vrati iz Hrvatske kao pobjednik Eurojackpota i ostvari odmor iz snova!

Kako bi se poslovnice pronašle što lakše, svaki letak ima QR kod koji vodi na mapu poslovnica, a sve to u kombinaciji dovelo je do izrazito visoke stope konverzija, odnosno iskorištenih kupona na svim lokacijama.