Eurospin je stigao u Hrvatsku! Nakon otvorenja poslovnica u Zadru, Požegi i Samoboru, na red je stigla i Velika Gorica u kojoj je ujedno smješten i logistički centar Eurospina.

Riječ je o lancu koji nudi isključivo vlastite robne marke, čime se postižu izrazito niske cijene uz zadržavanje jednake ili veće razine kvalitete. Eurospin je mnogo poznatiji kupcima u Italiji i Sloveniji, gdje ima već 1.200, odnosno 55 poslovnica, a u Hrvatskoj je kroz sljedećih 8 godina u planu otvoriti čak 100 poslovnica!

S obzirom na to da trenutno još uvijek nisu zastupljeni na području cijele Hrvatske, Eurospin se nije odlučio za klasične televizijske kampanje kakve očekujemo od velikih trgovačkih lanaca, nego na fokusirane i intenzivne lokalne kampanje.

U takav pristup izvrsno su se uklopile Hodajuće reklame kao medij koji osigurava izrazito visoku vidljivost i interaktivno, direkcijsko oglašavanje koje se još jednom pokazalo bitnim faktorom prilikom otvorenja. Čak 8 promotora pokrilo je čitav teritorij Velike Gorice, a najčešća pitanja upućena našim promotorima odnosila su se na točnu lokaciju nove Eurospin trgovine, točan datum otvorenja, a pojedine prolaznike zanimalo je što je uopće Eurospin.

Eurospin je ovom kampanjom u kombinaciji s ostalim lokalnim promotivnim aktivnostima postigao visoku razinu brand awarenessa nužnu za uspješan početak poslovanja na novom tržištu, a građani su dobili idealno mjesto za pametnu kupnju, kako i glasi slogan Eurospina.