Sampling proizvoda jedan je od dokazanih načina podizanja brand awarenessa i povećanja prodaje. Čak 65% kupaca kupit će proizvod za koji dobiju besplatan uzorak, a 58% će ponoviti kupnju. Osim toga, sampling generira i dodatne impresije kroz usmenu predaju – 59% kupaca će preporučiti proizvod prijateljima na temelju besplatnog uzorka.

S druge strane, pandemija je promijenila navike odlaska u trgovinu, te se obavlja manje većih kupovina na tjednoj bazi umjesto više manjih kao prije. Uz to, kupovina se obavlja brzo, bez neptrebnog zadržavanja, a otvoreni proizvodi kad je riječ o samplingu manje su privlačni kupcima. Zbog toga, ”in store” sampling više nije toliko učinkovit kao prije, ali još postoje načini generiranja pozitivnih učinaka samplinga – outdoor promocije.

Advent je idealna lokacija za pokretanje outdoor sampling kampanje zbog povećanog broja prolaznika za vrijeme održavanja. Na Adventu su ljudi također u opuštenom stanju, pa će rado stupiti u interakciju s promotorima i biti spremniji isprobati novi proizvod.

Zašto odabrati Advent i Hodajuće reklame? Prije svega, nema troškova zakupa lokacije jer su sve dozvole već osigurane s naše strane za regularne promocije, a nema ni pregovaranja s različitim lancima – dogovorite sve lokacije na jednom mjestu.

Naša infrastruktura pruža podršku za transport materijala ukoliko je potrebno, ali najvažnije, i za skladištenje materijala između promocija i učinkoviti transport na promociju. Uzorke dijele educirani promotori s dugim iskustvom promoviranja, a sama promocija biti će izrazito vidljiva zbog karakteristika reklama. Pritom nema izvedbe i planiranja pultova, a jednako tako ne morate čekati da prolaznici priđu vama, nego naši promotori prilaze njima što uvelike povećava stopu uzimanja uzorka i interaktivnosti promocije.

Osigurajte visok broj impresija i visoku stopu uzimanja uzorka te povećajte brand awareness i prodajne rezultate – idealno je vrijeme za to.