Nakon velikog uspjeha Zdravoljubaca, izvrsnog loyalty programa koji je imao za cilj potaknuti kod djece navike zdrave prehrane, Konzum još jednom ima novu edukativnu kampanju namijenjenu djeci – Zumiće!

Zumići su simpatične pčelice, a sve što treba napraviti za upoznati ih je kupovati u Konzumu jer se za potrošenih 75 kn dobivaju sličice za album i bonus naljepnica. Deset bonus naljepnica može se iskoristiti kako bi po povoljnoj cijeni priuštili svojim najmlađima novog najdražeg plišanca.

Uz sve to, osim skupljanja sličica u kojem uživaju sva djeca, jasno je kako su Zumići prilagođeni novoj generaciji pa je dostupna i aplikacija uz koju edukativna zabava nikad ne staje.

Uvijek nam je drago kad imamo prilike sudjelovati u edukativnim kampanjama i razveseliti najmlađe. Pčele su uvelike u opasnosti od izumiranja, a odgovornost za spas okoliša leži najviše na novim generacijama, stoga je izrazito važno rano razvijati svijest o društveno odgovornom ponašanju, što se ovdje postiže na zabavan način.

Konzum je još jednom prepoznao Hodajuće reklame kao medij naročito zanimljiv djeci, a za našim vrijednim Zumićima okretala su se sva djeca na ulicama Zagreba, ali i oni malo stariji. Ne sumnjamo kako Konzum nakon Zdravoljubaca ima još jedan hit, a mi se veselimo reakcijama djece za vrijeme naše kampanje.