
Jedinstvenost
Plaže su popularna odredišta, posebno tijekom ljetnih mjeseci, koja privlače veliki broj posjetitelja različitih profila, uključujući turiste, obitelji, mlade i lokalno stanovništvo.
Iskoristite faktor iznenađenja kako bi generirali izrazito visoku vidljivost i ostvarite interakciju izravnim kretanjem među posjetiteljima.
Idealan moment
Ljudi se na plažama u pravilu dugo zadržavaju, a česta je praksa i nakon boravka na plaži posjetiti trgovinu stoga se oglašavanjem kupce može zahvatiti u posljednjoj vremenskoj točki prije odluke.


Retencija poruke
Kupači su na plažama u pravilu u izrazito opuštenom stanju što doprinosi boljem primanju oglašavanja i dužem pamćenju reklamnih poruka.
Na plažama je ujedno veća vjerojatnost uzimanja letaka zbog veće opuštenosti i sklonosti posjetitelja interakciji s promotorima.
Word of mouth
Ljudi su skloni pričanju o neobičnim stvarima koje su vidjeli, što može dodatno promovirati brend putem usmene preporuke.
Također, to može rezultirati velikim povratom na uloženo, jer se pozitivne preporuke često prenose spontano i besplatno.

Ostanite u lijepom sjećanju
Prilika za sampling
S obzirom na ograničenu ponudu na plažama, idealan je trenutak i za sampling proizvoda.
Ponudite kupačima osvježenje ili neki znak pažnje koji će im ostati u trajnom sjećanju.


Odaberite plaže za svoj brend
Hodajuće reklame se mogu fokusirati na specifične plaže koje su popularne među određenim demografskim grupama, omogućavajući bolju segmentaciju oglašavanja.
Birajte od plaža za obitelji do plaža za mlađu populaciju sklonu zabavi.