Optike
Neka kupci dobro vide vašu reklamu!
Što oglašavati?
Besplatni pregled vida
61% ljudi nosi naočale što zahtijeva redovite preglede i korigiranje dioptrije – ponuda besplatnog pregleda vida stoga je privlačna širokoj skupini ljudi i može ih potaknuti da posjete upravo Vašu poslovnicu.
Izvor: OAAA, The Harris Poll
Akcije i popusti
Osim zdravstvenog, naočale se smatraju i modnim dodatkom što dodatno potiče kupovinu različitih modela i kao kod drugih proizvoda dovodi do traženja akcija i popusta koji su uvijek učinkovit način privlačenja kupaca.
Otvorenja/rođendani poslovnica
Proslavite sa stilom i uz organiziranje kratkotrajnog događanja s pogodnostima i popustima privucite kupce u poslovnicu i pridobijte njihovu lojalnost!
Loyalty programi
Oglašavajte loyalty programe i potaknite
kupce atraktivnim nagradama za vjernost!
of consumers say loyalty programs
are a meaningful part of their
brand relationships.
of consumers say loyalty programs
make them more likely to continue
doing business with brands.
Izvor: Bond
Digitalne generacije
Sve više mladih ima problema s vidom – potencijalna publika sve više se širi
što čini frekventne urbane lokacije idealnima za oglašavanje.
Idealne lokacije
Tržnice
Centar grada
U krugu poslovnice
Zahvatite stariju populaciju gdje je
stopa nošenja naočala preko 80%
Najfrekventnije lokacije osigurat će
visok broj impresija
Privucite kupce izravno u vašu poslovnicu – prodaja u poslovnici najbližoj OOH oglašavanju raste za 11%
Izvor: oohtoday
COVID-19 efekt:
Vanjsko oglašavanje primjećuje se 45% više nego prije pandemije,
a 68% kupaca namjerava smanjiti korištenje ekrana.
Hodajuće reklame
Visoka vidljivost
Urbane lokacije
Targetiranje
Interaktivnost
Podjela letaka
Novosti
Opelova 24 sata u 5 gradova!
Malo koja automobilska akcija je poznata kao legendarna Opelova
Obilježen dolazak JYSK-a u Ivanić Grad
Uzbudljive vijesti stižu za ljubitelje modernog i funkcionalnog uređenja